viernes, 14 de mayo de 2010

Les Cançons del Super 3

Hoy voy hacer una entrada especial para todos esos catalanes de la época de los 90 que veían los dibujos del Club Super 3. Y cuando digo "dibujos" quiero decir de todo, no solo animes, así que como caso excepcional, si me lo permitís, voy a seguir redactando esta entrada en catalán.

Primer de tot, dir que fa la tira que no escric amb català, així que cometré un porrón de faltes d'ortografia fijo... A casa el parlo i el llegeix-ho, però fa un any que apenes l'escric =(

Bé, si heu crescut amb el Super 3, estic convençuda que us sonaran molt aquests 3 CD's: Clubifaximàtic, Clubisupersom i Clubitresicentimil.
Són tres CDs que van sortir en l'època dels 90 recopilant tots els temes de les series que feien en aquell moment. Jo tenia els tres, però en casettes... i fa uns dies em vaig posar a buscar -los per Internet... i els he aconseguit! El he trobat TOTS, i no només aquests 3, sinó també els recopilatoris de cançons tradicionals com: Apasupersom-Hi, Superclubitresifiu i Va Superfiu (click aquí)

Doncs aquí els teniu, ara podreu recordar amb mi, tots aquells dibuixos que hem mamat del Super 3... però al ser un blog de manga i anime, anomenaré tots els animes que surten en els tres CDs: Bola de Drac, Dr.Slump, Lensman, Horry el Monstret, Musculman, El Gran Sushi, Doraemon, Hattori el Ninja, Fly i Lamu.

*Descarrega Clubifaximàtic*

Tracklist:
  1. Clubifaximàtic (Super 3)
  2. Llum, foc, destrucció (Op Bola de Drac Z)
  3. Rap del Super 3
  4. Arale (Op Dr.Slump)
  5. Els Bobobobs
  6. Els Caçafantasmes (The Ghostbusters)
  7. Deu-Txa (Ed Dr.Slump)
  8. Per molts anys (Super 3)
  9. Bola de Drac Z
  10. Les fabuloses tortugues ninja (Ninja Turtles)
  11. Cobi
  12. Bola de Drac
  13. Vull viure d'aventures (Ed Bola de Drac)
  14. L'inspector Gadget
  15. James Bond Junior
  16. Estic protegit per les estrelles (Ed Bola de Drac Z)
  17. Clubifaximàtic (karaoke)
  18. Per molts anys (karaoke)

*Descarrega Clubisupersom* (próximament)
Tracklist:
  1. Clubisupersom (Super 3)
  2. Reboot
  3. Sylvan
  4. Garfield
  5. El rei despentinat (Super 3)
  6. Lensman
  7. Blinky Bill
  8. Bill i Ted
  9. Horry el monstruet
  10. La penosa historia (Super 3)
  11. Dommel
  12. Casper
  13. Pow wow
  14. Clyde
  15. Rosey
  16. 10 + 2
  17. Visca bravo visca (Super 3)

Tracklist:
  1. Clubitresicentimil (Super 3)
  2. Capità Planeta
  3. T'ho creus, eh (Super 3)
  4. Lucky Luke
  5. Els Picapedra (The Flintstones)
  6. Musculman
  7. El gran Suixi
  8. Da Re Mi Fo Sul (Super 3)
  9. Doraemon
  10. La penya del pollastre
  11. Hattori el ninja
  12. Fly
  13. Lamu
  14. La familia Adams
  15. Som els nens de la Terra (Ed Doraemon)
  16. Berenguer (Isidoro)
  17. Nap-Bufs (Los Diminutos)
  18. Per molts anys (Super 3)
I com a extra per finalitzar l'entrada, us mostro el clip que van fer quan el Super 3 va arribar als 300 mil socis. I si, és de l'època de la Noti, la Nets i el Petri... ni Bibiana, ni Ruinosa, ni osties, l'època daurada del Super 3 sense dubte va ser aquesta etapa:

32 comentarios:

  1. Què gran! *_*
    "Com aquest club no hi ha res! fiuuuu"

    ResponderEliminar
  2. Quins temps del Club Super 3 =DDD

    Jo també veia a la Neus, la Noti i el Petri (Petri, el millor xDDD), però era molt petitó en aquella època, així que els recordo poc xDD
    Les que recordo més són la Bibi i la Ruinosa.

    Però el que admetré és que em feia molta por era el Tomatic xD
    No ho sé, però recordo que sempre m'ha espantat aquell telèfon-tomàquet-bitxo raro xD xDDD

    En fi, recordo que jo també tenia alguns CDs i cassets del Super 3, però no se on deuen ser =S

    M'enrrecordo que tenia un CD relativament nou (de no farà més de 10 anys o així), que es deia "Superdibudà" o algu així, i que també era una recopilació de cançons de series que feien (però més actuals que les que dius tu, del tipus Sakura o Sailormoon, o el Rovelló o 10+2 xD).
    Els altres dos que tenia eren de cançons propies de Super3, tipus cançons infantils d'aquelles que tothom ha cantat amb 5-6 anys jajaja

    Quins records... =3 Hauriem de parlar d'aquestes coses més sovint ^^U

    ResponderEliminar
  3. Qui s'enganxa a la rodanxa~ jajaja gran entrada :D

    ResponderEliminar
  4. Boníssim! Jo els tinc encara en CD! (menys el Clubufaximatic, que el tenia en cassette xDD).

    (pd. sóc la nerina de "La biblioteca de Umi" des de l'altre compte xD i no has fet gaire galtes, no et preocupis ^^)

    ResponderEliminar
  5. Jo quan era petit sí que el veia el Super 3 ^^ per aquel temps todavia es podia veure la K3 a la Comunitat Valenciana. Però no el veia molt, tan sols alguna volta... açí doncs, poques cançons em sonen =/

    P.D: Uf, yo también hace mucho que no escribo en catalán xD bueno, en clase de valenciano y tal sí... pero no es lo mismo escribir a mano que en el orde xD

    ResponderEliminar
  6. Ostias que recuerdos,yo en alicante estaba mega enganchao xDD,y luego ya en Bcn ni te digo,me has hecho recordar una serie que tenia olvidada Reboot,que para aquellos tiempos hacer algo en 3d era un flipe.

    Y ya con Fly y Musculman no habia dios que me quitara el mando de la tele,menudo pifostios montaba xD

    Pd:Ahora me acabo de acordar de uno que salia de amarillo en el programa que tenia un fax a modo Doraemon y una mano que hablaba y con Capa xDD,ese iba fumado fijo xD

    Pd:Gracias por las descargas,me tirare a escuchar alguno y sentir como han pasado los años,aaG,Kasco,quiero ser Inmortal!!! xD

    ResponderEliminar
  7. Mític!! això si que eran bons temps xD. Jo els tinc en cassette aquestes cançons del Super 3, per algun lloc deuen estar xD.

    ResponderEliminar
  8. jajaja que grande Miya!!! XD Mi hermana me dice cuando he llegado de currar: "Ven, que quiero que escuches lo que me he descargado XDDDDDDDDDD". Nos hemos puesto nostalgicas :P

    ResponderEliminar
  9. No sabré catalán, pero he entendido perfectamente lo que has escrito =D

    Yo también tengo cassettes con las canciones de los dibujos de la tele, menudos clasicazos, da una nostalgia impresionante.

    ResponderEliminar
  10. Me acabas de alegrar el día, que lo sepas ^__^

    Saludetsss!! :)

    ResponderEliminar
  11. Uaaa!! Els cds!!!!!!!!! Gracies wapa!! Jo tb vaig viure aquesta època daurada, quins records!!!!!! Les sèries, la nets, la noti i el petri, el tomàtic, en buf, flaix i top, i tb la supermà!! Son de lo millor que hi ha!! Si es que ara obres la tele i sèries aixi de bones no ni ha O_O

    ResponderEliminar
  12. El otro día me dió por cantar la de Els Bobobobs, ¡me encantaba esa serie!

    ResponderEliminar
  13. Digo lo mismo que Belldandy: no sé catalán, pero lo entendí todo ^^ (porque está escrito, que si te oyera no entendería nada XD)

    Yo también hace unos meses me puse a buscar y rebuscar hasta dar por la red con todos los cassettes que tenía de pequeña, así que sé cómo se siente tenerlos ahora después de un tiempo y recordar cosas =).

    ResponderEliminar
  14. Anónimo30/8/10 1:17

    Bones!!

    M'has fet un gran favor penjant els tres recopilatoris, perquè els estava buscant i no els trobava...

    Però... seria molt demanar que pengessis els altres tres? :$

    Moltes gràcies!! ^^

    ResponderEliminar
  15. Vale, potser algun dia m'animo a penjar els 3, pero pensa que són de cançons tradicionals, algunes inventades del propi Super 3, no de dibuixos com els 3 d'aquesta entrada =)

    ResponderEliminar
  16. Anónimo31/8/10 2:32

    Sí sí, ja ho sé... ^^

    És que jo me'n recordo d'un cassette que tenia, que em sembla que era l'Apasupersom-hi ("A París hi ha una vella", "Barbabum"...) i que no trobo enlloc...

    I si a més a més puc aconseguir els altres dos... PERFECTE! xD

    Gràcies altre cop!! ;)

    ResponderEliminar
  17. Mil Graciesss

    ResponderEliminar
  18. Hola! Podries pujar el de Apasupersom-hi?? Graciesss

    ResponderEliminar
  19. Acabes de fer-me la noia més feliç del món. T'ho dic seriosament.

    M.

    ResponderEliminar
  20. Gracies gracies i més gràcies!!!!!!!!! :D

    Podries pujar els altres CD's de les cançons populars?!?

    Moltes gràcies!!! :D :D :D

    ResponderEliminar
  21. @Albert: Ja vaig fer una entrada amb els altres CDs: http://miyaland.blogspot.com/2011/01/les-cancons-del-super-3-ii.html

    ResponderEliminar
  22. Perquè has suprimit el video????? Torna'l a posar collons!!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  23. Mira, a mi no em tornis a parlar així, no es culpa meva si el Youtube a suprimit el video. A la próxima borro el comentari, jo no tinc pq aguantar les persones mal parlades.

    ResponderEliminar
  24. Hola!
    Aprofitant les poquetes pàgines que hi ha parlant del Club Super3, estaría bé anomenar tooootes les sèries que recordem... Jo tinc un nen petit, visc fora de Barcelona, no tinc Tv3 vaja, i m'agradaria aconseguir aquelles series que veia de petita i que tant m'agradaven. Proposo que fem una llista colectiva. Jo ara, per exemple, escriure totes les series que recordo, si algu en recorda alguna mes, copia la meva llista, i a continuació posa les series que sap. No sé si m'explico.... D'aquesta manera, la llista sempre estarà actualitzada, i ens serà mes facil tenier-les totes juntes.

    10+2
    Els barrufets
    Els fruitis
    Silvan
    Musculman
    Les tres bessones


    Animeu-vos!!

    ResponderEliminar
  25. @Anónim: A la web del Club Super 3, tenen un arxiu de totes les series que han fet en el club en aquests 20 anys, millor mira-ho allà i no crear en comentaris, llistes inecesaries =)

    ResponderEliminar
  26. Hola!! Tens el cd de superclubidibuda? diga'm que sii, faries un gran favor pujant-lo... té cançons de dibuixos animats també... espero que contestis, moltes gràcies!

    ResponderEliminar
  27. Hola Miya!

    Com puc baixar-me els cd's?? Estic treballant a una escola bressol i m'agradaria poder posar-los a classe! Gracies! :)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Doncs un dia els pujaré en algun altre servidor... o per torrent quan sàpiga fer-ho, de moment estaràn inactius una temporada. Ho sento.

      Eliminar
  28. Hola! tens els CDs de "UH! OH! NO TINC POR" i el de "ANEM A VEURE MON"? estic buscant les caratules del davant i del darrere dels discs. Gràcies.

    ResponderEliminar
  29. Gracias por el aporte, es justo lo que andaba buscando.

    saludos!

    ResponderEliminar

¡No te cortes! Comenta siempre que tenga algo que ver con la entrada =)